ANÀLISI
En la següent entrada tenim un anàlisi desenvolupat de qautre fotos de cada una de les col·leccions.
EIXAMS
Enquadrament: vertical.
Fora de camp: pati escola, amb terra de ciment i plantes.
Composició: observem una part duna paperera pintada de rosa i col·locada vertical. De fons, veiem un arbust.
Punt de vista, distància, plans: pla tres quarts, i la distància un primer pla.
Enfocament i profunditat de camp: poca profunditat de camp. La paperera està enfocada, i el fons queda desenfocat.
Tractament llum i colors: llum natural (llum de matí, cel plujós) colors freds.
Efectes òptics: aquesta foto no té efectes òptics.
Enquadrament: vertical.
Fora de camp: paperera sencera, i pati d'una escola.
Composició: observem de molt aprop els forats d'una paperera, els quals creen un
Punt de vista, distància, plans: pla tres quarts, i distància: pla detall.
Enfocament i profunditat de camp: molt poca profunditat de camp. els forats que queden més aprop de la càmera queden enfocats a diferència dels altres.
Tractament llum i colors: llum natural (matí), colors freds.
Efectes òptics: aquesta foto té un lleu efecte òptic el qual ens fa veure els forats de la paperera fotografiats en moviment a causa de la perspectiva.
Fora de camp: resta d'una paperera groga mullada col·locada verticalment al pati d'una escola.
Composició: observem una part duna paperera pintada de groc, amb gotes de pluja regalimant i col·locada verticalment. Entre els forats el fons és blanc.
Punt de vista, distància, plans: pla tres quarts, distància: primer pla.
Enfocament i profunditat de camp: poca profunditat de camp.
Tractament llum i colors: Llum natural (matí) colors càlids.
Efectes òptics: aquesta foto no té efectes òptics.
Enquadrament: vertical.
Fora de camp: resta d'una paperera grisa al pati d'una escola.
Composició: forats d'una paperera
Punt de vista, distància, plans: pla tres quarts, distànica: pla detall.
Enfocament i profunditat de camp: poca profunditat de camp.
Tractament llum i colors: Llum natural (matí) colors freds.
Efectes òptics: el pla tres quarts i els forats creen en aquesta foto un efecte òptic que ens fa veure una forma de triangle a la part dreta inferior de la fotografia.
MIRALL
Enquadrament: vertical.
Fora de camp: bassal al un terra de ciment. .
Composició: observem el reflex d'una persona amb la mà dreta aixcada. ella és dreta, i veiem el cos quasi sencer.
Punt de vista, distància, plans: parlem d'un pla picat, ja que la foto és al bassal que s'ha format al terra i la distància és un pla sencer.
Enfocament i profunditat de camp: molta profunditat de camp.
Tractament llum i colors: Llum natural (matí, cel ennuvolat), colors freds.
Efectes òptics: el reflex que crea l'aigua.
Enquadrament: vertical.
Fora de camp: bassal al un terra de ciment.
Composició: observem el reflex d'una persona amb les dues mans tocant al tors.
Punt de vista, distància, plans: pla picat, ja que la foto és al bassal que és al terra. Distància: pla sencer.
Enfocament i profunditat de camp: molta profunditat de camp.
Tractament llum i colors: Llum natural (matí), colors freds.
Efectes òptics: reflex que crea l'aigua.
Fora de camp: bassal gran al terra.
Composició: reflex d'una persona amb la mà dreta la qual és oberta. La persona és dreta, i la veiem de cos sencer.
Punt de vista, distància, plans: pla picat,i distància de pla sencer.
Enfocament i profunditat de camp: profunditat de camp àmplia.
Tractament llum i colors: Llum natural (matí, cel ennuvolat), colors freds.
Efectes òptics: el reflex de l'aigua.
Fora de camp: bassal molt gran d'aigua creat al terra a causa de la pluja.
Composició: observem una part duna paperera pintada de rosa i col·locada vertical. De fons, veiem un arbust.
Punt de vista, distància, plans: pla picat ja que la foto és feta des de l'aire. La distància és de pla sencer.
Enfocament i profunditat de camp: hi ha bastanta profunditat de camp.
Tractament llum i colors: llum natural (matí plujós), colors freds.
Efectes òptics: efecte mirall que crea l'aigua.
Enquadrament: vertical.
Fora de camp: zona d'aparcament de bicicletes.
Composició: observem les rodes de les bicicletes aparcades, de fons i la paret blancaés enfocada
Punt de vista, distància, plans: pla tres quarts, ja que la paret n'és la principal protagonista. Pla detall.
Enfocament i profunditat de camp: poca profunditat de camp.
Tractament llum i colors: Llum natural (matí) colors càlids.
Efectes òptics: aquesta foto no té efectes òptics.
Enquadrament: vertical.
Fora de camp: bicicleta sencera situada a l'aparcament de bicicletes de l'institut.
Composició: observem detalladament la roda d'una bicicleta aparcada.
Punt de vista, distància, plans: pla frontal, i la distància és un pla detall.
Enfocament i profunditat de camp: poca profunditat de camp.
Tractament llum i colors: llum natural (matí) i colors càlids.
Efectes òptics: no hi ha efectes òptics.
Enquadrament: vertical.
Fora de camp: bicicleta aparcada a un aparcament de bicicletes.
Composició: observem el seient d'una bicicleta ple de gotes de la pluja.
Punt de vista, distància, plans: pla contrapicat, ho comprovem veient que al seient hi veiem la part inferior. distància: primer pla.
Enfocament i profunditat de camp: poca profunditat de camp.
Tractament llum i colors: llum natural de matí, i colors càlids.
Efectes òptics: no hi ha efectes òptics.
Enquadrament: vertical.
Fora de camp: aparcament bicicletes, bicis senceres aparcades.
Composició: observem les rodes davanteres de vàries bicicletes aparcades i els manillars.
Punt de vista, distància, plans: pla lateral, i distància pla mig.
Enfocament i profunditat de camp: bastanta profunditat de camp.
Tractament llum i colors: llum natural (matí), colors càlids.
Efectes òptics: aquesta foto no té efectes òptics.
Enquadrament: horitzontal.
Fora de camp: taula col·locada a un exterior.
Composició: observem una taula mullada, la qual hi cau una gota, i crea uns esquitxos.
Punt de vista, distància, plans: pla frontal, i distància primer pla.
Enfocament i profunditat de camp: poca profunditat de camp.
Tractament llum i colors: llum natual de matí i colors càlids ja que predominen els marrons i ataronjats.
Efectes òptics: no hi ha cap efecte òptic en aquesta imatge.
Enquadrament: horitzontal.
Fora de camp: bassal i terra mullada.
Composició: observem una gota que ha caigut a l'aigua, i l'efecte que crea quan cau amb la força a la que pica al bassal.
Punt de vista, distància, plans: pla picat. i distància primer pla.
Enfocament i profunditat de camp: poca profunditat de camp.
Tractament llum i colors: llum natural (matí de pluja) i colors freds.
Efectes òptics: veiem com a efectes òptics els relexos al bassal i també les ones expansives que crea la gota a l'aigua quan cau.
Enquadrament: horitzontal.
Fora de camp: taula col·locada a un exterior.
Composició: observem la taula mullada, on hi ha caigut una gota i podem veure clarament l'impacte que ha creat aquesta al picar contra la taula.
Punt de vista, distància, plans: pla frontal i distància primer pla.
Enfocament i profunditat de camp: poca profunditat de camp.
Tractament llum i colors: colors càlids i llum de matí (llum natural).
Efectes òptics: l'efecte òptic que podem veure és l'impacte que crea la gota al picar contra la taula, que sembla que veiguem una tela d'aigua, i el que realment passa és que l'impacte és tant ràpid que la càmera no és capaç de captar-ho amb nitidesa al 100%.
Enquadrament: vertical.
Fora de camp: pati escola, amb una taula col·locada a l'exterior. Al fons hi ha uns arbres.
Composició: observem la part d'una taula i com una gota cau de la punta d'aquesta.
Punt de vista, distància, plans: pla tres quarts, distància pla frontal.
Enfocament i profunditat de camp: força profunditat de camp.
Tractament llum i colors: llum natural i colors càlids.
Efectes òptics: aquesta foto no té efectes òptics.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada